مستند معجزه بناسان

مستند معجزه بناسان
«معجره‌ی بناسان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حبیب احمدزاده از سوم اسفند در سینماهای منتخب هنروتجربه اکران شده است‌.

«معجزه‌ی بناسان» فیلمی به نویسندگی حبیب و زینب احمدزاده محصول مشترک ایران و ژاپن است. این فیلم در چهار کشور ایران، ژاپن، اتریش و عراق فیلمبرداری شده‌ است و بازیگرانی چون شیزوکو تسویا، گرهارد فرایلینگر، نوریوکی آساکورا و محمود بنکدارنیا، سارا اسماعیل‌طلای و پرویز پرستویی در آن ایفای نقش می‌کنند.

حبیب احمدزاده این فیلم را برای قدردانی از شیزوکو تسویا، زنی ژاپنی، ساخته که به درمان سربازان ایرانی شیمیایی‌شده در جنگ ایران و عراق، کمک کرده‌ است.

در خلاصه داستان آمده بناسان غول چراغ جادو در حین اخراج از زمین شرط فرشته‌ای را می‌پذیرد تا با کمک آهنگسازی به نام اساکورا دوباره با معجزه‌ای، امید را به انسان‌ها برگرداند.


مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، به عنوان زیر مجموعه سازمان سینمایی وزارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از تهیه کنندگان و فیلمسازان این حوزه که علاقمند به حضور در اکران فیلم‌های هنری و تجربی در قالب «گروه سینمایی هنر و تجربه» دعوت می‌نماید. نمایش‌های سینمایی هنر و تجربه برنامه‌ای جامع برای عرضه فیلم‌های ارزشمند و غیرتجاری است که نمایش آنها می‌تواند افقهای جدیدی در دیدگاه سینمایی پیشنهاد کند و برای توسعه زبان سینما دست به تجربیات در شیوه‌های بیانی بزند و به ارتقای دانش سینمایی تماشاگران و ارتقای کیفیت هنری سینمای ایران کمک کند.
نشانی: خیابان ولی عصر ، بالاتر از پارک ساعی ، نرسیده به توانیر نبش کوچه لنکران(احتشام سابق) ، طبقه سوم
کدپستی : 1434843619 - تلفن : 02188673281 - 02188673280